Долучайсь до розвитку системи підтримки потерпілих і свідків: оголошено набір у регіональні відділи
22.08.2024
Офіс Генерального прокурора оголошує набір на вакантні посади у новостворених регіональних відділах організації підтримки потерпілих і свідків.
Приймання документів розпочалося 22 серпня та триватиме до 2 вересня 2024 року включно. Загалом вакантними оголошено 28 посад у дев’яти обласних прокуратурах. Серед доступних вакансій — посади координаторів та начальників відділу.
Про те, який порядок проведення добору, які документи необхідні, та які вимоги до кандидатів — детальніше розповідаємо в цьому матеріалі.
В чому важливість регіональних представників? Які їхні функції?
Координаційний центр підтримки потерпілих та свідків розпочав роботу як окремий структурний підрозділ Офісу Генпрокурора у 2023 році. Його створення та подальше функціонування — основа реалізації механізму підтримки потерпілих і свідків воєнних та інших міжнародних злочинів, затвердженого Генеральним прокурором Андрієм Костіним.
Серед основних функцій Центру — забезпечення інформаційного супроводу потерпілих на всіх етапах кримінального провадження, визначення їхніх поточних потреб та забезпечення відповідною допомогою та послугами у взаємодії з широким колом державних інституцій та громадських організацій.
Створення та інституційна розбудова регіональних представництв Центру — наступний етап розвитку системи підтримки. Навесні цього року в Бучі запрацював регіональний Хаб, у якому координатори Центру, прокурори та слідчі Національної поліції координують спільні зусилля для збору свідчень та забезпечення допомогою постраждалих від російської агресії.
Також цього року було створено відділи організації підтримки потерпілих і свідків у прокуратурах девʼяти областей — Київській, Чернігівській, Сумській, Харківський, Луганській, Донецькій, Запорізькій, Херсонській та Миколаївській. Головна мета — створення комфортного та безпечного (в реальних умовах регіонів) простору для взаємодії з прокуратурою, комунікація та отримання необхідної консультації та допомоги. Відібрані кандидати допоможуть розвивати механізми підтримки та поширювати потерпілоорієнтовані підходи у цих регіонах України.
На які посади триває набір? Які вимоги та обовʼязки?
Оголошено набір на 28 посад, зокрема доступно 19 вакансій координаторів та 9 вакансій начальника відділу. Нижче — короткий огляд вакантних посад з переліком основних обовʼязків та вимог, а також необхідних для подачі документів.
Координатор
Основна мета: забезпечення взаємодії між свідками/потерпілими та прокурорами у конкретних кримінальних провадженнях за фактами вчинення воєнних злочинів, іншими державними органами, установами, організаціями, міжнародними та національними організаціями, які забезпечують підтримку свідків та/або потерпілих.
Серед обовʼязків: загальна координація процесу взаємодії між усіма сторонами з метою надання послуг та допомоги потерпілим і свідкам, організація надання потерпілим/свідкам переліку послуг та конкретних видів допомоги, взаємодія з іншими підрозділами Офісу Генерального прокурора, які є складовими механізму підтримки потерпілих та свідків.
Серед вимог: вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра/молодшого бакалавра (галузі знань «Право», «Соціальна робота», «Освіта/Педагогіка» або «Соціальні та поведінкові науки» (спеціальність “Психологія”), знання законодавства України, вільне володіння державною мовою, знання основ психології людини та соціальної роботи, стандартів поводження з уразливими категоріями, особами з особливими потребами.
Начальник другого відділу
Основна мета: Організація, спрямування і контроль роботи очолюваного підрозділу і підпорядкованих працівників.
Серед обовʼязків: Розробка заходів із підвищення обізнаності потерпілих і свідків про їхні права та доступні заходи захисту і допомоги, участь у підготовці керівних принципів (стандартних операційних процедур) для роботи співробітників відділу, організація та аналіз роботи координаторів.
Серед вимог: Вища освіта не нижче ступеня магістра (галузь знань «Право»), досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід роботи в органах місцевого самоврядування, посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років, знання законодавства України, вільне володіння державною мовою.
За посиланням — детальний перелік основних обовʼязків та вимог, а також необхідних для подачі документів.
Хто може взяти участь у наборі?
Участь у доборі можуть взяти громадяни України, які відповідають зазначеним вище вимогам та не підпадають під обмеження, визначені у ч. 2 ст. 19 Закону України «Про державну службу». Зокрема, не визнані судом обмежено дієздатними або недієздатними, не мають незняту чи непогашену судимість або на яких не накладалося адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Які документи необхідні для участі у наборі? Які терміни?
Для участі у наборі необхідно надіслати наступний перелік документів:
- заява про призначення на посаду на період дії воєнного стану;
- резюме (відповідно до постанови КМУ від 25.03.2016 № 246);
- особова картка державного службовця встановленого зразка (затверджена наказом НАДС від 19.05.2020 № 77-20);
- копія паспорта громадянина України;
- копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
- копії документів про освіту з додатками, науковий ступінь, вчене звання
- копія трудової книжки;
- завірена в установленому порядку копія довідки про результати проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади» (за наявності);
- підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (за наявності);
- державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (за наявності).
- мотиваційний лист з описом попереднього досвіду за відповідними вимогами до посади та пропозиціями щодо подальшої роботи відділів (за згодою).
Особи, які бажають взяти участь у наборі, подають повний пакет документів виключно в електронному вигляді на адреси бажаних обласних прокуратур:
Кожен електронний документ має бути збережено окремим файлом у форматі «pdf» чи «rtf» розміром до 10 Мб. В імені файлу зазначаються прізвище, ініціали особи, яка подає документи, назва документа (зразок: «Шевченко О.Г. Копія паспорта громадянина України»).
Відскановані копії документів повинні бути якісними, доступними для читання, повно й чітко відображати інформацію та відомості, внесені до них.
Кінцевий термін подачі документів — 2 вересня 2024 року (23:59 за київським часом).
Як проводиться набір та які його основні етапи?
З огляду на зміни до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», які були внесені Президентом України із підписанням Закону № 2259 – IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», передбачено спрощену процедуру вступу на посади державної служби у період дії воєнного стану.
Відтак замість конкурсного відбору, обов’язковість якого передбачена законом, набір буде проведено за спрощеною тимчасовою процедурою.
Зокрема, кандидати надсилають документи до обласної прокуратури бажаного регіону, перевіряється відповідність кандидата вимогам до посади, в подальшому кандидати запрошуються до проходження онлайн-співбесіди.
У разі її успішного проходження подається рекомендація керівнику обласної прокуратури для призначення особи на посаду.
Для забезпечення виконання функцій Координаційного центру кандидати мають бути підготовлені до роботи зі свідками та потерпілими та бути обізнаними про функціонування системи підтримки, тому перед призначенням вони також пройдуть спеціалізовані тренінги, необхідні для ефективного виконання посадових обовʼязків.
Фактично, весь процес набору до регіональних представництв Координаційного центру відбувається у пʼять етапів:
1. Подання документів до бажаної обласної прокуратури (22.08 — 02.09.2024).
2. Проходження онлайн-співбесіди.
3. В разі успішного проходження співбесіди — подання рекомендації керівнику обласної прокуратури для призначення на посаду.
4. Організація спеціальної перевірки.
5. Призначення на посаду відповідним наказом керівника.
Куди звернутись, якщо в мене залишилися питання?
За додатковою інформацією звертайтесь до представників Координаційного центру підтримки потерпілих та свідків.
Електронна пошта: [email protected]
Сторінка у Facebook: https://www.facebook.com/pgo.coordination.center/
З питань оформлення/строку подачі документів звертайтеся до контактних осіб обласних прокуратур.
Донецька обласна прокуратура:
Нагаєвська Марія В’ячеславівна, (096) 484-50-46
Запорізька обласна прокуратура:
Москалець Яна Володимирівна, (061) 225-10-34
Київська обласна прокуратура:
Марчук Наталія Віталіївна, (044) 200-19-85
Луганська обласна прокуратура:
Чернов Сергій Васильович, (093) 411-17-40
Миколаївська обласна прокуратура:
Лялюк Світлана Вікторівна, (0512) 53-36-33
Сумська обласна прокуратура:
Рудецька Валентина Іванівна, (0542) 22-51-35
Харківська обласна прокуратура:
Таманова Катерина Юріївна, (057) 732-98-26
Херсонська обласна прокуратура:
Хохуда Аліна Едуардівна, (048) 740-77-17
Чернігівська обласна прокуратура:
Харченко Юлія Борисівна, (063) 961-10-16
2811