Контраст contrast
Шрифт
Сховати налаштування hide
Протидія нелегальним кол-центрам: що робить Офіс Генпрокурора і як захистити свої дані

Несподіваний дзвінок із «банку». Повідомлення у месенджері про «заблокований акаунт». «Інвестиційна пропозиція» з нереально високим прибутком. Посилка, за яку «треба терміново сплатити 10 грн».

Майже завжди за цим стоять професійні шахрайські кол-центри.

Це організовані майданчики, де десятки операторів працюють за чіткими інструкціями: підмінюють номери, пишуть від імені банків, служб доставки чи правоохоронних органів, телефону­ють уночі, тиснуть, лякають, змушують діяти поспіхом. Їхня мета отримати ваші дані і гроші.

Офіс Генерального прокурора системно знищує цю індустрію.
Лише за останні місяці прокурори провели понад 270 обшуків та ліквідували сотні майданчиків. Вилучено сервери, комп’ютери, обладнання для підміни номерів. У деяких містах шахраї відновлювали роботу вже наступного дня - як в Одесі, де кол-центр довелося ліквідувати повторно.

Офіс Генерального прокурора закликає громадян бути пильними: ніколи не передавайте стороннім реквізити карток, CVV-коди, паролі та одноразові коди.

Боротьба з шахрайськими кол-центрами триває.