Контраст contrast
Шрифт
Сховати налаштування hide
Стань частиною команди Координаційного центру підтримки потерпілих і свідків: оголошено набір на вакантні посади

Офіс Генерального прокурора оголошує набір на вакантні посади координаторів та співробітників новоствореного Координаційного центру підтримки потерпілих і свідків.

Приймання документів розпочалося 27 червня та триватиме два тижні — до 11 липня 2023 року включно. Загалом публічний набір оголошено на 34 посади. Серед доступних вакансій — посади координаторів, організаторів, аналітиків та спеціалістів у сфері міжвідомчої комунікації.

Про те, який порядок проведення набору, які документи необхідні, та які вимоги до кандидатів — детальніше розповідаємо в цьому матеріалі.

Яка роль та функції Координаційного центру?

У квітні 2023 року Генеральний прокурор Андрій Костін затвердив Концепцію реалізації механізму підтримки потерпілих і свідків воєнних та інших міжнародних злочинів

Механізм підтримки спрямований на посилення захисту й допомоги для потерпілих і свідків, зміцнення їхньої довіри до органів правопорядку та передбачає покращення якості досудового розслідування. Окрім цього, запровадження Механізму підтримки забезпечить успішну імплементацію стандартів Європейського Союзу.

Першочерговою складовою Механізму підтримки є створення Координаційного центру — спеціалізованого підрозділу у складі Офісу Генерального прокурора, який опікується учасниками кримінального процесу.

Серед його функцій — забезпечення комплексного інформаційного супроводу на всіх етапах кримінального провадження, координування надання юридичної, психологічної, медичної та соціальної допомоги відповідними службами та неурядовими організаціями, а також запровадження необхідних заходів для запобігання повторній віктимізації.

На які посади триває набір? Які вимоги та обовʼязки?

Наразі оголошено набір на 34 посади в Координаційному центрі. Серед них: 28 вакансій координаторів, 2 — спеціалістів зі стандартизації, 1 — спеціаліста із взаємодії з державними органами та НГО, 1 — аналітика, 1 — начальника відділу та одна вакансія заступника.

Профілі посад були розроблені у взаємодії з міжнародними експертами International Development Law Organization (IDLO). Нижче — короткий огляд вакантних посад з переліком основних обовʼязків та вимог.

Координатор

Основна мета: забезпечення взаємодії між свідками/потерпілими та прокурорами у конкретних кримінальних провадженнях за фактами вчинення воєнних злочинів, іншими державними органами, установами, організаціями, міжнародними та національними організаціями, які забезпечують підтримку свідків та/або потерпілих. 

Серед обовʼязків: загальна координація процесу взаємодії між усіма сторонами з метою надання послуг та допомоги потерпілим і свідкам, організація надання потерпілим/свідкам переліку послуг та конкретних видів допомоги, взаємодія з працівниками інших підрозділів Офісу Генерального прокурора, які є складовими механізму підтримки потерпілих та свідків.

Серед вимог: вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра/молодшого бакалавра (спеціальності «Психологія», «Соціальна робота», «Правознавство»), знання законодавства України, вільне володіння державною мовою, знання основ психології людини та соціальної роботи, стандартів поводження з уразливими категоріями, особами з особливими потребами.

Детальніше про вакансію та вимоги

Спеціаліст з комунікацій з державними органами та неурядовими організаціями

Основна мета: організація взаємодії з державними органами та неурядовими організаціями в частині створення реферального механізму підтримки свідків і потерпілих.

Серед обовʼязків: організація взаємодії з державними органами, громадськими об’єднаннями в межах компетенції, визначення необхідних заходів для реалізації запропонованих рішень, організація робочих зустрічей, підготовка аналітичних документів, розробка інформаційних повідомлень, адміністрування профілів Центру в соціальних мережах.

Серед вимог: вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра/молодшого бакалавра (спеціальності «Правознавство», «Менеджмент»), вільне володіння державною мовою та англійською мовою на рівні Upper Intermediate (В2), знання законодавства України, а також основ менеджменту проєктів, процедур розробки механізмів взаємодії та нетворкінгу, організації онлайн та офлайн заходів.

Детальніше про вакансію та вимоги

Спеціаліст зі стандартизації процесів

Основна мета: розробка інструкцій та стандартів діяльності для працівників Координаційного центру і прокурорів, моніторинг їх реалізації.

Серед обовʼязків: розробка та впровадження політик та процедур діяльності Центру, формування каталогів послуг, що можуть надаватися свідкам/потерпілим, оптимізація процесів та процедур роботи працівників Центру та взаємодія з державними органами та неурядовими організаціями.

Серед вимог: вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра/молодшого бакалавра (спеціальності «Психологія», «Соціальна робота», «Правознавство», «Менеджмент»), вільне володіння державною мовою, знання законодавства України, основ створення Стандартних операційних процедур (SoP), розробки стратегічних документів та планів їх реалізації.

Детальніше про вакансію та вимоги

Аналітик

Основна мета: підтримка та підвищення ефективності діяльності працівників Координаційного центру на основі аналізу вимог до інноваційних систем, визначення і забезпечення реалізації проєктних специфікацій та архітектури даних систем, створення і введення їх в експлуатацію, розробки відповідних регламентів.

Серед обовʼязків: збір інформації з метою визначення конкретних потреб та вимог працівників Центру з усіма зацікавленими сторонами, ілюстрування робочих процесів, аналіз даних, пов’язаних із захистом свідків і потерпілих, створення навчальних матеріалів та посібників для працівників Центру, а також свідків/потерпілих.

Серед вимог: вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра/молодшого бакалавра (спеціальності «Системний аналіз», «Менеджмент», «Маркетинг»), знання законодавства України, вільне володіння державною мовою, методологіями розробки та аналізу (BPMN, IDEF, ARIS тощо) та впевнені навички користування комп'ютерною технікою.

Детальніше про вакансію та вимоги

Начальник другого відділу

Основна мета: Організація, спрямування і контроль роботи очолюваного підрозділу і підпорядкованих працівників.

Серед обовʼязків: Розробка заходів із підвищення обізнаності потерпілих і свідків про їхні права та доступні заходи захисту і допомоги, участь у підготовці керівних принципів (стандартних операційних процедур) для роботи співробітників відділу, організація роботи координаторів.

Серед вимог: Вища освіта не нижче ступеня магістра (спеціальність «Правознавство»), досвід роботи на посадах державної служби або в органах місцевого самоврядування, посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років, знання законодавства України, вільне володіння державною мовою.

Детальніше про вакансію та вимоги

Заступник начальника другого відділу

Серед обовʼязків: оцінка потреб з навчання та розвитку працівників відділу, організація аналізу та контролю професійного рівня працівників відділу та потреб у навчанні, участь в організації роботи координаторів, участь у підготовці керівних принципів (стандартних операційних процедур) для роботи співробітників відділу.

Серед вимог: Вища освіта не нижче ступеня магістра (спеціальність «Правознавство» або «Психологія»), досвід роботи на посадах державної служби або в органах місцевого самоврядування, посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років, знання законодавства України, вільне володіння державною мовою.

Детальніше про вакансію та вимоги

Хто може взяти участь у наборі?

Участь у доборі можуть взяти громадяни України, які відповідають зазначеним вище вимогам та не підпадають під обмеження, визначені у ч. 2 ст. 19 Закону України «Про державну службу». Зокрема, не визнані судом обмежено дієздатними або недієздатними, не мають незняту чи непогашену судимість або на яких не накладалося адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов’язаного з корупцією.

Для забезпечення виконання відповідних функцій Координаційного центру кандидати повинні бути підготовленими до роботи зі свідками та потерпілими, щоб координувати їхню взаємодію зі слідчими, прокурорами та судом, а також надання необхідної підтримки й допомоги.

Які документи необхідні для участі у наборі? Які терміни?

Для участі у наборі необхідно надіслати наступний перелік документів:

Особи, які бажають взяти участь у наборі, подають повний пакет документів електронною поштою на електронну адресу: [email protected] або через скриньку звернень громадян в Офісі Генерального прокурора за адресою: вул. Різницька, 13/15, м. Київ, 01011

Кожен електронний документ має бути збережено окремим файлом у форматі «pdf» чи «rtf» розміром до 10 Мб. В імені файлу зазначаються прізвище, ініціали особи, яка подає документи, назва документа (зразок: «Шевченко О.Г. Копія паспорта громадянина України»).

Відскановані копії документів повинні бути якісними, доступними для читання, повно й чітко відображати інформацію та відомості, внесені до них.

Кінцевий термін подачі документів – 11 липня 2023 року (23:59 за київським часом).

Як проводиться набір та які його основні етапи?

З огляду на зміни до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», які були внесені Президентом України із підписанням Закону № 2259 – IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», передбачено спрощену процедуру вступу на посади державної служби у період дії воєнного стану.

Відтак замість конкурсного відбору, обов’язковість якого передбачена законом, набір буде проведено за спрощеною тимчасовою процедурою

Зокрема, утворено робочу групу, до складу якої увійшли по три представники від Офісу Генпрокурора та міжнародних партнерів. Дорадча група розглядатиме надані претендентами документи та обиратиме найбільш відповідних вимогам осіб для особистого спілкування (співбесіди).

Відібрані кандидати проходитимуть співбесіду з представниками робочої групи. За результатами співбесіди подається рекомендація Генеральному прокурору для призначення особи на посаду.

Фактично, весь процес набору персоналу до Координаційного центру відбувається у чотири етапи:

1. Подання кандидатами необхідних документів.

2. Проходження співбесіди з представниками робочої групи.

3. В разі успішного проходження співбесіди — подання робочою групою рекомендації Генеральному прокурору для призначення кандидата на посаду. 

4. Призначення на посаду відповідним наказом Генерального прокурора.

Куди звернутись, якщо в мене залишилися питання?

За додатковою інформацією звертайтесь електронною поштою: [email protected]